About Me

Hi everyone I'm Merve and ex-Fine Arts student new Graphic Designer.I'm Turk and living in Ankara. I said that I'm a graphic designer but I am not do only that. What do I do? Cooking, Making Jewellery, Home Decoration, Painting Stone, Drawing and Illustration. If you want buy my sweeties contact with me :) elfkizii@gmail.com

19 Şubat 2013 Salı

Araklama Paralarım

Her zaman bir koleksiyonum olsun istemişimdir; kısmet ne zaman yurtdışına çıktım o zaman oldu :) Elime geçen farklı ülkelere ait bozuk euroları bir köşeye attım biriktirmeye başladım. Aslında daha çok bozukluk biriktirirdim de malum öğrencilik içinden biraz harcamak zorunda kaldım :) E bu koleksiyon hep euro olmaz, bir gün Estonya'nın Saaremaa diye bir adası var oraya gezmeye gitmiştik, orada güneş saatinin çevresine gelen turistler ülkelerine ait bozukluk bırakmış. Ukrayna'dan Polonya'ya Çek Cumhuriyeti'nden Litvanya'ya kadar bir çok ülkenin parası vardı, kimse görmeden hepsini aldım yerine Estonya eurosu bıraktım bu şekilde koleksiyonum da bir anlamı oldu hehe :) Türkiye'ye döndüğümde bir kaç eski lira da ekleyerek çerçeve içinde değerlendirmeye karar verdim artık elime para geçtikçe çerçevemin içine ekleyebilirim :)






2 yorum:

  1. Çok hoş gözüküyor canım umarım bütün çerçeve dolar.

    bu arada çekilişim var bekliyorum canım :)

    http://beyazkedivekozmetik.blogspot.com/2013/02/ve-cekilisim-baslyor.html

    YanıtlaSil