About Me

Hi everyone I'm Merve and ex-Fine Arts student new Graphic Designer.I'm Turk and living in Ankara. I said that I'm a graphic designer but I am not do only that. What do I do? Cooking, Making Jewellery, Home Decoration, Painting Stone, Drawing and Illustration. If you want buy my sweeties contact with me :) elfkizii@gmail.com

20 Aralık 2012 Perşembe

Çok hafif bir diyet yemeği - TAVUKLU KABAK SANDAL



Her zaman tatlı yapacak değiliz biraz kilo kontrolu de yapmak gerekiyor :) Hem lezzetli hem çok pratik hem hafif hem de çok faydalı bir tarif denedim sonucundan da çok memnun kaldım, eğer sizde kabak sevenlerdenseniz tarife bir göz atın derim ;)


TAVUKLU KABAK SANDAL

Malzeme olarak fotoğrafta olanları ve ekstra 10 adet zeytin üzeri için bir çay tabağı kaşar kullandım, hiç yağ,tuz yok ama damak zevkinize göre biraz tuz ilave edebilirsiniz :)


Önce kabakları, kırmızı biberi ve tavuğu haşlamakşa başladım tarife, buharda pişirdiğim için 3'ü de aradan çıkmış oldu :)

Haşlanan kabakların ortasını bu şekilde oydum.


Sonra kabakları kare bir borcama alıp diğer malzemeleri küp küp doğrayıp teflon bir tavada ocağa aldım. Ek olarak da 1 çay bardağı su ilave ettim su ile harmanlanıcaklar.


Yaklaşık 15 dakika sonra ocağın altını kapatın ve malzemeyi eşit olarak kabakların içine ekleyin. Yalnız suyunu süzüp ekleyin kalan su fırına vermeden üstüne dökülecek. Bu şekilde:


Fırınımızı 200 dereceye getirip üzerleri kızarana kadar (15-20dk) pişiriyoruz, fırından çıkarmadan kaşarlarıda ekleyip 5 dakika daha kaşarların erimesi için bekletip fırından alıyoruz.


Sonuç da böyle oluyor tam diyetlik :)

Afiyet olsun





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder