About Me

Hi everyone I'm Merve and ex-Fine Arts student new Graphic Designer.I'm Turk and living in Ankara. I said that I'm a graphic designer but I am not do only that. What do I do? Cooking, Making Jewellery, Home Decoration, Painting Stone, Drawing and Illustration. If you want buy my sweeties contact with me :) elfkizii@gmail.com

20 Aralık 2012 Perşembe

Yeni şampuanım!


Evet hanımlar çocukken kullandığım şampuana bugün geri dönüş yapmış bulunmaktayım :) Geçenlerde bir arkadaşımla şampuan araştırması yaparken içeriklerine baktık. Tüm market şampuanlarının içeriği bulaşıklarda kullandığımız PRİL ile aynı! Yani biz market şampuanı kullanmışız pril kullanmışız hiç bir farkı yok maalesef :/

Yalnızca 2 bitkisel şampuanın içeriği farklıydı biri Fiyto diğerinin adını hatırlayamıyorum. Bir de bebek şampuanları temiz görünüyor malum bebek hassasiyeti için :) 

Ben saç bakımına çok önem verdiğim için bu üzücü araştırma sonucu şok etti beni dün hemen marketten bir Dalin alıp bugün kullanmaya başladım, kokusu yine çocukken olduğu gibi beni benden aldı :)

Sizlere de tavsiyem lütfen market şampuanlarını mümkün olduğunca kullanmamaya özen gösterelim, saçları bir kere kaybettik mi geri dönüşü yok :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder