About Me

Hi everyone I'm Merve and ex-Fine Arts student new Graphic Designer.I'm Turk and living in Ankara. I said that I'm a graphic designer but I am not do only that. What do I do? Cooking, Making Jewellery, Home Decoration, Painting Stone, Drawing and Illustration. If you want buy my sweeties contact with me :) elfkizii@gmail.com

24 Aralık 2012 Pazartesi

Satıyorumm!

Seramik mezunu biri olarak boş zamanlarımda ne yapacağımı şaşırıyorum,tatlı yapmak, taş boyamak da bir yere kadar tatmin ediyor beni. Ne yapsam ne yapsam diye düşünüyorum. Geçenlerde arkadaşımla keşife çıktık dışardan ne alıp ne üretebiliriz diye, seramik hamurundan küpe,yüzük,broş vs. yapabilirdik! Örnekleri çok fazla yapılmış bir şey fakat biz neden denemeyelim? :)

İşte bunlarda ilk örnekleri;


Bir diğeri;



Çifti 10TL'den satıyorum ilgilenen mail atabilir Ankara dışına kargo alıcıya aittir.





2 yorum:

  1. merhaba blogunu yeni keşfettim
    ben de beklerim bloguma
    sevgiler=)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba oncelikle aramiza hosgeldin canim suslu ve pembe dunyam sayesinde blogunu kesfettim kupeler harika ileryen gunlerde alisveris ve guzel paylasimlarimiz olmasi dilegiyle banada beklerim canim:-) sevgilerimle

    YanıtlaSil